NAČINI PLAĆANJA
Kupovina i plaćanje odabranih proizvoda u internet trgovini moguće je na sljedeće načine:
1. Plaćanje predračunski
– Za naručenu robu šaljemo Vam predračun, a po primitku uplate šaljemo robu na Vašu adresu.
2. Mogućnost plaćanja sa karticama (Monri WebPay)
– MasterCard, Maestro, VISA, Diners
3. Plaćanje pouzećem
IZJAVA O PRIVATNOSTI
Obavezujemo se pružati zaštitu osobnim podacima kupaca, na način da prikupljamo samo nužne, osnovne podatke o kupcima / korisnicima koji su nužni za ispunjenje naših obveza; informiramo kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka, redovito dajemo kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje.
Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi naši djelatnici i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.
REGISTRACIJA
Kupac se može registrirati na stranicu anna.com.hr. Prilikom registracije od kupca se traži da unese vlastitu e-mail adresu i lozinku. Kupac ne mora biti registriran kako bi kupovao artikle preko internetske trgovine.
NARUČIVANJE ROBE
Roba se naručuje isključivo elektroničkim obrascem za narudžbu; košarica. Od kupca se traži da unese kontakt podatke te navede vlastitu i dostavnu adresu kako bi se zaključio proces naručivanja. Ukoliko Prodavatelj nije u mogućnosti isporučiti određene artikle, elektroničkom poštom će obavijestiti kupca o istome u roku od najviše 3 radna dana. Naručivanje robe moguće je 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, osim u situacijama kada je suprotno istaknuto na stranici. Sve narudžbe zaprimljene petkom poslije 16 sati ili blagdanom, biti će obrađene prvog sljedećeg radnog dana.
Po izvršenju narudžbe, Kupac će putem elektroničke pošte biti obaviješten o primitku narudžbe. Ukoliko je odabrano plaćanje virmanom, kupac prema uplatnim podacima navedenim u potvrdnom mail-u treba izvršiti uplatu u roku od najkasnije 7 radnih dana na račun Prodavatelja. Ukoliko je odabrano plaćanje kreditnom karticom, kupčevu kreditnu karticu se tereti za ukupan iznos narudžbe po slanju robe kurirskom službom.
U slučaju otkazivanja narudžbe kada je naručena roba već poslana, Kupcu se naplaćuje trošak dostave u iznosu 50 kn(uključen PDV). Kupac je dužan uplatiti navedeni iznos na žiro račun tvrtke Krojački obrt Anna u roku od 7 dana od primitka računa za dostavu. Račun za trošak dostave Kupcu će biti ispostavljen na dostavnu adresu koju je unio/a prilikom narudžbe.
RASKID UGOVORA O KUPNJI
Korisnik može zatražiti povrat sredstava i jednostrano raskinuti Ugovor u roku od 14 (četrnaest) dana od predaje robe u posjed kupcu bez navođenja razloga. Korisnik nema pravo na jednostrani raskid Ugovora:
– ako mu je usluga u potpunosti ispunjena, a ispunjenje je započelo uz njegov izričit prethodni pristanak te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid Ugovora ako mu usluga bude potpuno ispunjena,
– ako je predmet Ugovora roba koja je zbog svoje prirode nakon dostave nerazdvojivo pomiješana s drugim stvarima,
– ako je predmet Ugovora isporuka zapečaćenih audiosnimaka ili videosnimaka, odnosno računalnih programa, koji su otpečaćeni nakon isporuke te nije moguće daljnje korištenje
Da bi korisnik mogao ostvariti pravo na jednostrani raskid Ugovora, mora obavijestiti Krojački obrt Anna o svojoj odluci o jednostranom raskidu Ugovora prije isteka roka na mail info@anna.com.hr
Obrazac za jednostrani raskid ugovora
NAČIN PODNOŠENJA PRIGOVORA POTROŠAČA
Poštovani kupci, obavještavamo Vas o načinu podnošenja prigovora potrošača. Sukladno zakonu o zaštiti potrošača, prigovor na kvalitetu naših usluga možete dostaviti u pisanom obliku na adresu; Krojački obrt Anna, Frankopanska 62, 40315 Mursko Središće, Croatia ili putem elektroničke pošte na info@anna.com.hr
POVRAT ROBE
U slučaju da kupljeni predmet ne odgovora, isti je moguće zamijeniti ili zatražiti povrat sredstava. Zahtjev za povrat robe potrebno je poslati zajedno s robom na adresu:
Krojački obrt Anna,Frankopanska 62, 40315 Mursko Središće, Hrvatska. Uz ispunjeni obrazac za povrat potrebno je poslati kopiju osobne iskaznice i kartice računa (s vidljivim IBAN brojem). Kupac robu vraća Prodavatelju o svom trošku. Ukoliko je vraćena roba neoštećena, odnosno nisu uklonjene originalne etikete i nalazi se u originalnom pakiranju, moguće je izvršiti zamjenu proizvoda (prema uvjetima izvršenja iste) ili povrat sredstava na račun kupca. Zahtjev za povrat robe potrebno je poslati zajedno s robom unutar 14 dana od primitka pošiljke.
Zamjena robe
Zamjena roba moguća je za sve artikle unutar 14 radnih dana od primitka pošiljke. Zahtjev za zamjenom robe potrebno je poslati zajedno s robom na adresu:
Krojački obrt Anna, Frankopanska 62, 40315 Mursko Središće, Croatia
Kupac odabire da li želi proizvod mijenjati za isti proizvod druge veličine ili boje, ili za potpuno novi proizvod. Zahtjev za zamjenom robe potrebno je poslati zajedno s robom unutar 14 dana od primitka pošiljke. Kupac preuzima trošak slanja robe prema Prodavatelju.
Ukoliko je vraćena roba neoštećena (nisu uklonjene originalne etikete, nalazi se u originalnom pakiranju), Kupcu se šalje proizvod druge veličine ili boje ili potpuno novi proizvod. Ukoliko je vrijednost zamjenskog artikla manja od 500 kn, Kupcu se naplaćuje trošak poštarine od 40 kn za slanje zamjenskog artikla. Ukoliko je vrijednost zamjenskog artikla viša od 500 kn, Prodavatelj preuzima trošak slanja zamjenskog artikla. Ukoliko roba nije u odgovarajućem stanju kupac mora platiti iznos poštarine od 50kn kako bi mu roba ponovno bila poslana na kućnu/dostavnu adresu. Ako je novi proizvod veće vrijednosti od prvog kupljenog proizvoda, Kupac je dužan razliku nadoplatiti prilikom sljedećeg preuzimanja robe. Ako je vrijednost novog proizvoda manja od prvog kupljenog, Prodavatelj je dužan Kupcu izvršiti povrat razlike u roku od 30 dana uplatom na račun kupca (kupac je uz proizvod dužan poslati i kopiju kartice računa s vidljivim IBAN brojem).
REKLAMACIJE
Kupac ima pravo na reklamaciju. Reklamacije se šalju pismenim putem ili na e-mail adresu info@anna.com.hr s naslovom; REKLAMACIJA, br. narudžbe. Kupac je dužan Prodavatelju vratiti proizvod u dogovorenom roku na dogovorenu adresu. Reklamacija se smatra valjanom ukoliko odgovora uvjetima za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača. Prodavatelj je dužan u roku 15 dana od primitka valjane reklamacije Kupcu zamijeniti proizvod ili vratiti cjelokupan plaćeni iznos.
OSOBNI PODACI
Krojački obrt Anna obvezuje se da će sve prikupljene osobne podatke isključivo koristiti u identifikacijske svrhe prilikom korištenja Krojački obrt Anna internet trgovine. Krojački obrt Anna se obvezuje da će Vaše podatke čuvati u tajnosti te ih neće distribuirati, objavljivati, davati trećim stranama niti učiniti dostupnim bilo kojoj trećoj strani bez Vaše prethodne suglasnosti.
ELEKTRONSKA KOMUNIKACIJA
Posjećivanjem internetske trgovine www.anna.com.hr prihvaćate da komunicirate u elektronskom obliku te svi sporazumi, obavijesti, priopćenja i ostali sadržaji dostavljeni u elektronskom obliku zadovoljavaju pravne okvire kao da su u pisanom obliku.
IZMJENA UVJETA KUPOVINE
Krojački obrt Anna zadržava pravo ažuriranja i izmjene ovih Uvjeta kupovine.
UVJETI DOSTAVE
Usluge se automatski obračunavaju u košarici.
INFORMACIJE NA WEB TRGOVINI
Krojački obrt Anna ulaže maksimalne napore u održavanju informacija na stranicama web trgovine ažurnim i točnim. Krojački obrt Anna ne može jamčiti stopostotnu točnost svih prikazanih informacija o proizvodima i uslugama. U izuzetnim slučajevima su moguća odstupanja stvarnih podataka i podataka dostupnih na web stranicama. Krojački obrt Anna se obvezuje u svakom takvom slučaju revidirati narudžbu i s kupcem se dogovoriti o alternativama. Isto tako, fotografije proizvoda ne moraju uvijek odgovarati proizvodima koji su stvarno dobavljivi i treba ih shvatiti samo kao informativnu ilustraciju.
Povrat ili zamjena robe je moguća u slučaju kada sa naručenih artikala niste skidali originalne etikete, i kada posjedujete originalne kutije u kojima su artikli isporučeni. Naručene artikle je moguće zamijeniti za isti artikle druge veličine ili drugi artikl (ili artikle).
U slučaju reklamacije kupac je dužan vratiti nam proizvod u dogovorenom roku. Reklamaciju ćemo smatrati valjanom ako pregledom proizvoda utvrdimo da odgovara uvjetima za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača. U tom slučaju ćemo u roku od 15 dana od primitka valjane reklamacije zamijeniti proizvod ili vratiti cjelokupan plaćeni iznos.
Prije vraćanja reklamacije molimo Vas da nas kontaktirate na info@anna.com.hr.
Krojački obrt ANNA vl. Svjetlana Škvorc Frankopanska 62 40315 Mursko Središće, Croatia OIB: HR41781111316, IBAN HR9623400091166001454
All payments will be effected in Croatian currency. The amount your credit card account will be charged for is obtained through the conversion of the price in Euro into Croatian kuna according to the current exchange rate of the Croatian National bank. When charging your credit card, the same amount is converted into your local currency according to the exchange rate of credit card associations. As a result of this conversion there is a possibility of a slight difference from the original price stated in our web site.